Fika med Lindiz

Var på Väla och träffade Linda idag, Jättetrevligt. Gick en runda och shoppade lite småsaker. Bland annat en liten hemlis till Nikolina (du får se sen gumman), och GRATTIS TILL JOBBET NIKO!!! Är så stolt över dig!
Efter våra inköp satte vi oss på Robban och fikade i ca 2½ timme. Vi hade som sagt en hel del att ta igen. Haha! Verkligen kul att snacka gamla minnen, galna minnen måste jag säga!
Skönt att du är tillbaka i mitt liv igen Lindiz. Men nu har vi väl lärt oss av våra misstag får vi hoppas, hehe!
Ska ju träffas snart igen så att Linda får träffa min Nato och jag får träffa hennes chihuahua Jupiter igen. Hoppas han kommer ihåg mig.
 Linda på Roberts  Duktiga Nikopiko!

Nu ska jag gå ut med Nato sen ska jag äta cous cous och lax efter det blir det nog lite Tv-tittande. Igor kommer till mig vid 23.00 efter hans jobb. Han ringde och mådde inte så bra förut, min lilla sjukling. Får väl pyssla om honom ikväll. Men det gör jag så gärna så!

Puss och kram, ses på stan!

Kommentarer
Postat av: nikolina

aww taaaaaaack! aldrig gått utan dig!

2008-04-15 @ 21:49:22
URL: http://nikolinaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0