Gud vilket härligt väder!

Imorse efter jag och boobiboo vaknade åkte jag och mamma och tränade som vanligt på Aktiverum. Har verkligen fått toppkondition på den senaste tiden. Det känns så himla bra!
Efter träningen gick vi och solade på Aktiverums SPA-anläggningen där jag förresten var på helkroppsmassage för någon vecka sen. Solade, tänker ni!? Japp, jag solade och blev ännu svartare än jag brukar vara, haha!
När vi var klara med det satte vi oss i Aktiverums matsal och åt en dagens, tror att min magsäck har krympt de senaste dagarna så jag kunde tyvärr inte få ner så mycket även fast det var väldigt gott. Blev mest sallad.
De har ju medlemsvecka på Aktiverum denna veckan, vilket innebär en massa roliga aktiviteter. På fredag får man ta med sig en kompis som får träna helt kostnadsfritt. Tar såklart med mig Igge dels för att han kan behöva lite styrketräning och dels för att han är väldigt bra sällskap.
När vi kom hem var det ju så fint väder att jag satte mig i trädgården en liten stund, och solade lite till, hehe. Men till sist blev det så varmt så jag va tvungen att gå in och dricka 2 liter vatten. Kände nästan för ett dopp i det blå!

Får se vad jag ska hitta på idag, har en del att välja mellan, men det lutar väl åt att jag drar hem till Marina och hittar på något med henne. Är ju ledig hela veckan förutom onsdag och torsdag, och det mina vänner är jag absolut inte sen med att säga att jag verkligen förtjänar!

Imorgon ska jag träffa en tjejkompis till mig som jag nog inte träffat på 1½ år. Vi slutade träffas för olika anledningar, men jag tror vi båda kom fram till att livet är för kort för att gå runt och sura på varandra. Linda heter hon. Jättego tjej! Vi har verkligen haft sjukt kul ihop när vi umgicks, och vi umgicks verkligen mycket och ofta.
 Linda till vänster, Titty i mitten och Moi till höger. Året var väl 2004 eller något.

Nu har jag fixat fram några bilder från middagen i fredags. Och jag vill inte ha några sura miner från någon. Bilderna kommer vara där, jag tar inte bort dom. Hör du det, mamma!?
    
Det var som sagt en mycket lyckad kväll. Nikolina var med oss en liten stund när vi åt middag, men sen skulle minsann hon ut och festa till det. Kolla så söt hon är! Och kolla speciellt på den bilden där min mamma har hittat After Eight "sticksen", trots hennes hårda bantning. Busted mami!

Här är förresten låten jag pratade om i något inlägg. Chris Brown - Forever. Det är ingen video till, men jag tänkte att ni ville lyssna på den ändå. För jag är så ofantligt omtänksam.




Och även Igors och min låt Chris Brown Feat Jordin Sparks - No air

Nu ska jag hoppa in i duschen!

See you when I see you!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Men va bra att du hade d bra! (Fan va d lät konstigt, men men jag tror du förstod) hehe =)
Jaha, så vi ska träna på fredag. Gott, d kan behövas denna veckan me tanke på att jag har match på söndag, så d blir perfekt.=) Ringer dig sen boo...Pussar!(L)

2008-04-14 @ 15:33:53
Postat av: nikolina

awwww hihi:D Ica ringde min mentor idag och frågade hur jag var hahah :D berättar sen ikväll om du kommer ;D Pusss

2008-04-14 @ 18:34:23
URL: http://nikolinaaa.blogg.se
Postat av: dajaaaaanaaa

Gud vad impad jag blir, att du hinner med allt alltså! Good girl :D

2008-04-14 @ 18:53:06
URL: http://dajanaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0