Igår var det måndag och imorgon är det onsdag.

Vilket gör denna dagen till en relativt solig tisdag. Det är fortfarande ganska tidigt i veckan för att börja hurra över att helgen snart är här. Men, jag är som sagt LEDIG och är även ledig hela helgen så jag hurrar lite tyst för mig själv i mitt huvud så att ni andra dödliga vanliga männskor som jobbar eller går i skolan hela veckan inte tar illa upp.

Gissa om jag blev glad imorse när Igge och jag vaknade och fick syn på alla "fattiga riddare" som Igors mamma hade lagat till oss. Lite sirap på det så är det "Happy Days" som Jamie Oliver brukar säga. För er som inte vet vad en fattig riddare är så kan man väl lite enkelt säga att det är en helt vanliga macka som man steker i ägg. Mumma!
Inte världens nyttigaste kanske men vem bryr sig!? Ska dessutom ändå iväg till gymmet nu om ca 6 och en halv minut. Det blir väl löpbandet i 30 min sen lite styrketräning. Snart kan ni börja kalla mig för Emily McBiffberg.

Ska ju träffa Lindiz efter jag har gymmat och duschat och sådant. Blir nog en sväng till Väla. Jag skriver nog lite mer ikväll, men nu har jag absolut inte tid!


En fråga bara till alla som läser, om det nu är någon som har ett svar på detta. Hur kommer det sig att så många förhållanden tar slut på våren?? Inte mitt och Igors såklart. Men, jag som är en trogen Facebookare kommer in på nyhetsbladet och ser alla nya händelser på facebook varje dag. Den senaste tiden har det nog varit minst  två förhållande om dagen som har tagit slut. Har hört många som säger: "Nej, jag vill inte ha förhållande på sommaren." Varför inte liksom? Jag tycker att det ska bli helt fantistiskt att få spendera en hel sommar med Igor.
Men sådana människor som man verkligen trodde skulle vara tillsammans för alltid gör slut! Hur är det möjligt? Det är verkligen något speciellt med våren och alla känslor.
Jag kan å andra sidan känna att mina känslor för Igor blir allt starkare för varje dag. Och idag fick jag min semesterbekräftelse. Yippie! Jag och Igor åker till Kroatien i sommar för att stanna i nästan 3 veckor. Men det berättar jag mer om vid ett senare tillfälle.
Nu har nog mina 6 och en halv minut nog passerat. 
Gotta go!

puss och hej leverpastej!


 

Kommentarer
Postat av: Husbie

Jag vet i fan om d var så smart för mig att äta fattiga riddare imorse. =( too much fat, känndes d som. hehe
Naoow...mina känslor växer hela tiden för daj oxo baby! Varje sekund så växer de mer o mer. =)
Ses snart...Pussar!!!

2008-04-15 @ 19:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0