Lyfta skrot

Igge var sjukt mysig imorse när vi vaknade, vi skulle ju gå ut med Nato ganska tidigt men vi låg kvar i sängen rätt länge efter att vi hade vaknat, hehe. Klockan började bli mycket så vi gick upp och gjorde lite scrambled eggs och några mackor! Efter det gick vi en långpromenad med Nato och som vanligt skulle han bada i havet. Jättekul när Igor kastar stenar i vattnet och Nato simmar ut och förtvivlat letar efter den försvunna stenen, haha.

Vid 12 tiden stod jag på löpbandet på Aktiverum. Mamma stod på löpbandet brevid. Försökte lära henne hur man tränar med hantlar efter det, det gick väl sisådär. Det blev en ca en timmes träning sen var jag helt slut.
Köpte en proteinbar efteråt, en riktigt mättande sådan, orkade bara halva så jag tänkte äta resten nu. En av de godaste proteienbarerna jag ätit. Rekommenderar denna:



När vi kom hem igen efter träning kollade mamma i brevlådan och sa "tadaaaa", som att hon trollat fram ett paket från asos till mig. Gissa vad som finns i påsen!?
 Klänningen som jag visade i ett tidigare inlägg. Den satt jättefint på. Ska ha den sen på lördag när jag ska på fest hos Marina och Stefan. Tar väl bilder under kvällen då. Så de kommer väl upp under söndagen någon gång kan jag tänka mig.

Ska jobba över idag. Men bara till ca 23.30. Tänkte ju åka till Marina en sväng efter jobbet, men det får bli en annan dag. Igor jobbar ju till 23.00 idag ändå, så jag åker hem till honom och nannar sen.
Nu ska jag gå och göra hemliga saker, som man absolut inte får lov att skriva i sin blogg. Hoppas alla har en bra dag!

Ciao Tutti!


Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-16 @ 20:06:24
URL: http://helsingborgstad.blogg.se
Postat av: husbie

Oh Yeah! ser ju smarrig ut! hehehe Blir ju lite sugen på den faktiskt. Men jag tycker du borde skickar en annan grejj som du lovade. hehe=)
Vi cs snart boo!! Puss

2008-04-16 @ 20:39:23
Postat av: Tess Style | www.tess-style.se

Vet inte varför det är segt att scrolla ner. Beror nog lite på datorn man använder.

2008-04-17 @ 12:05:48
URL: http://tess-style.se
Postat av: Micki

haha "hemliga" saker :P

2008-04-18 @ 20:09:02
URL: http://mickimus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0