Meget godt!

Det här med vädret alltså, att det kan påverka människor så ofantligt mycket. Idag har jag endast mött folk som har skrattat, skojat och varit allmänt mega-glada! Det känns som, vem behöver droger när det finns sol?
En lite äldre dam som jag möter nästan dagligen har under ca ett års tid aldrig sagt ett ord till mig, men idag sa hon både "hej och trevlig kväll", sedan skuttade hon nästan ut från sin arbetsplats. Ganska roligt faktiskt. Jag å andra sidan blev så chockad av den här damens beteende att jag svarade "trevlig helg". Menmen, jag skyller på att det är måndag plus att jag är lite småtrött.

image144

Jag känner på mig att denna veckan kommer att bli väldigt bra. Faktum är att jag är ledig ganska mycket hela nästa månad. Eller rättare sagt, jag är är ledig rätt många helger den kommande månaden. Lyckades dock få den helgen då min käre vän Johannes aka Stekarn, har sin inflyttningsfest. Men, han har lovat mig en till inflyttningsfest någon annan helg. Så för er som är sugna på att gå på årets fest är det bara att dyka upp i Maria Park den 17 Maj så kommer Johannes och plockar upp er med sin traktor.

Det blir en ganska bokad helg för min del denna helgen som kommer. På torsdag är det bastubad, grillning och utgång på företaget. Får se om jag orkar i och med att jag slutar ganska sent den dagen. På fredag Ska mamma, pappa, Igor och jag gå på Wallmans salonger och äta en svår middag och kolla på underhållning. Har för övrigt själv stått på Wallmans scenen i Malmö och sjungt när jag medverkade i Kvällspostens luciatåg. Det var kul!
         
På lördag blir ytterligare en middag, denna gången med Marina och Stefan. Vi ska nattbowla och äta middag där. Efter det blir det utgång i HBG-city! Blir väl sovmorgon efter den natten kan jag tänka mig, men på söndag har Igor och jag planerat att gå och se "Step up 2" på bio. Blir förmodligen någon slags middag ute den kvällen också. Så ser min helg ut iaf! Vad hittar ni på? Och vilka är ni som läser min blogg egentligen? Vet ju att min mamma står för en stor del av alla sidvisningar, men vem är alla unika personer som orkar läsa om mitt otroligt intressanta liv?

Ikväll ska mitt hjärta hämta mig från jobbet, eftersom jag FORTFARNDE INTE har någon egen bil. Imorgon blir det en tur till Staffanstorp med pappa för att kolla på ytterligare en Ford Focus (en peppar röd) som jag tycker är väldigt fin. Hoppas verkligen inte att jag kommer hem utan bil imorgon! Håll tummarna!

Måste också gratulera Nadja --> www.sweetladysoul.blogg.se som ska gifta sig med sin Noak i augusti. GRATTIS! Blir alltid så glad när jag får höra att folk ska gifta sig eller när folk får barn. Hoppas bara att jag också blir gift och mamma någon dag i mitt liv. Men ja, allt har ju som sagt sin tid och plats.

Nu är det hemlisar på gång, så vi hörs.

Later!
image147

Kommentarer
Postat av: Husbie

Ja, d e nåt me sommar o sol! =)
Ser fram emot denna helgen som fan. Ska bli skitkul.=) Va fin bild på oss förresten...den har ja inte sett tidigare. =)
Cs snart baby! Love ya!!! Puss

2008-04-28 @ 22:31:54
Postat av: Micki

haha "hemlisar" :P
glöm inte mig på ert bröllop hallå! Hihi.

2008-04-29 @ 00:19:25
URL: http://mickimus.blogg.se
Postat av: nikolina

haha jag läser ;D

2008-04-29 @ 00:25:04
URL: http://nikolinaaa.blogg.se
Postat av: Nadja

Hihi tack va gullig du är! =)) *blir glad* Du kommer att gifta dig och få bäbis du med gissar jag på hihi

2008-04-29 @ 09:52:50
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0