Myskväll i rent rum

Har städat  lite i mitt rum, eller ja, mest plockat undan alla de 1000 plagg som låg överallt och damtorkat lite. Jag känner mig dock inte helt skyldig till att mitt rum alltid är stökigt, Nato får faktiskt ta lite av skulden också. Han bäddar ju inte ens sin säng. När ska han lära sig egentligen? Hihi!
Nu kom hjärtat hem till mig, så jag ska göra en varm macka till honom sen ska vi ligga i min säng och kolla på film.
Imorgon ska vi gå upp hyffsat tidigt och gå ut med Nato, hoppas på fint väder men jag har hört att det ska regna tyvärr. Menmen, vatten är ju iaf det sista Nato är rädd för. Han älskar att simma och vara i vatten. Sist jag var ute med honom fick jag tvinga honom att komma upp. Han skulle givetvis jaga alla svanar han fick syn på. Filmade det med mobilen, kanske lägger ut det är på bloggen sen när jag får tid och fattar hur man gör, hehe.

Nu säger jag och laptoppen godnatt till alla som ska sova och en fortsatt trevlig kväll för alla uppesittare.

Ciao
image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0