Oh happy day!

Dagen började med att Igor och jag var ute på en långpromenix med Nato. Filmade lite när vi var på stranden, önskar att jag visste hur man la in filmerna. Får lägga in dom någon annan dag. Efter promenaden blev det lite brunch som jag lagade till Igor och mig sedan bar det av till Staffanstorp med pappa.
Wow, av alla de Ford focusarna vi har kollat på, var denna verkligen den bästa, snyggaste och dessutom billigaste. Om alltid funkar som det ska, så får vi komma och hämta den imorgon efter kl 11. Snacka om att jag är glad nu!
Inget med bil-letande och inget mer känna sig handikappad för att man inte har en bil. Det som däremot har varit bra under den här tiden då man inte har haft bil är att man inte har behövt betala någon besin och att jag har promenerat mer.
Så här ser mitt nya åk ut:

Idag gymmade jag först en timme och det tog verkligen kål på mig. Mamma skulle plocka upp mig som vanligt, men hon var inte klar när jag var klar så jag sa till henne att jag började gå hem från Aktiverm på Berga istället. Gissa var hon plockade upp mig någonstans? Sofieros entré! Ca 500 m från mitt hus, haha. Kunde ju lika väl gått sista biten också, men jag hade lite bråttom hem för jag måste hinna hem och duscha och äta innan jag ska på fotbollsmatch. Igor och hans lag möter Förslöv idag på hemmaplan. Det är ju så fint väder så då är det kul att stå och kolla på pojkar som springer efter en boll.
Ska fråga Igge om han vill ta en fika efter det, är riktigt sugen på en chai-latte idag! Men vi får se, han är ju inte riktigt en "fika-person".

Nu blir det lax och couscous!
image149

Kommentarer
Postat av: Husbie

Grattis till den nya bilen baby!!! Den är jättefin o jag tror du kommer trivas bra i den. =)
Pussar!!!

2008-04-30 @ 20:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0