Sommar.nu


Vet inte hur länge jag har kollat runt på olika sidor på internet efter den perfekta bikinin och jag måste verkligen ha en ny! Senast jag köpte en bikini var nog när jag och min famlj åkte till Thailand första gången, tror att det var 2004. Vi var där två år senare också, och då hade jag fortfarade samma bikini. Den var gul när jag köpte den men nu kan jag utan att överdriva säga att den har blivit såpass solblekt att det nästan är vit.
Har som sagt kollat runt en del och börjar äntligen hitta det jag letar efter. Har hittat tre olika som jag väljer mellan:
Denna från Diesel
   denna från La redoute  
och denna sjukt söta från Morgan.
   Vad tycker ni? Tidig födelsedagspresent, mamma?

Nu på helgen när jag jobbar så mycket som jag gör, hinner jag inte träffa min vovvsing Nato så speciellt mycket. Det är tur att mamma och pappa tar hand om honom då.
När jag kommer hem från jobbet är jag alltid så trött att jag går och lägger mig direkt. Han blir ju så glad när jag kommer hem att han vill leka och busa hela tiden, men då måste jag vara så tråkig och sova direkt. Sedan på morgonen när jag vaknar tidigt och ska gå till jobbet igen vill han ju att man ska klappa honom och mysa, men då måste jag skynda iväg till jobbet och vara borta hela dagen. Han förstår ju inte varför. Får alltid lite ont i hjärtat när jag stänger ytterdörren och han sitter innanför med världens sötaste min, och huvudet på sne, typ "vadå ska du gå nu igen?"
1.2. 3. 4.  
1. Så ser Nato ut när jag säger "kssksss", som att det var en katt i närheten.
2. Nato inne på Sofiero, mitt i något slags konstverk.
3. Nato efter mycket bus.
4. Kungen på Sofiero.

Igor är ju inte så mycket för stora hundar, han skulle nog helst vilja ha en liten hund som en dvärgspets eller en katt, han är faktiskt, när jag tänker efter mer en katt-människa. Men Igor och nato kommer jättebra överens. Ibland lyssnar nato nästan mer på Igor än på mig. Vet att Nato bara gör det för att jag ska störa mig. Hehe!
  Igor och min brors katt.   Dvärgspets

Har ju glömt att visa mina sjukt fina Reebokskor som jag köpte nyligen. Gud va jag älskar dom. Dom är inte bara otroligt snygga och vita, de är även sköna att ha på sig. Känns som att man promenerar på moln. Har fått någon slags mani på skor på sistone. Igor har väl förmodligen smittat mig, han har trots allt bara 325 par, och då räknar vi inte med hans fotbollsskor.
   till och med lådan var fin för sjuttsingen!

Var även tvungen att härma Marina-sötisen genom att köpa likadana skor som faktiskt både hon och Stefan har. Men de var ju så fina, hur kan man inte köpa dom?
Och nej, jag brukar inte ha mina skor på min säng i vanliga fall.


Nej, nu väntar jag ivrigt på ett samtal från min husbie!
 


Over and out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ang bikinin så behöver du inte oroa dig baby! Du e het i vilken som hellst! Men om jag nu ska säga vilken jag gillar mest av de du har lagt upp så blir d den vita me blomman, lr kanske den limegröna...hmm. =)
Jag älskar hundar oxo baby, d vet du om ju. Men kanske ändå lite mer kattmänniska. =) hehe
Hörs snart...PUSS

2008-04-14 @ 15:39:31
Postat av: Lisa

Jag röstar för den vita bikinin!
Och vilken fin hund du har!
Hej o hå
Lisa

2008-04-16 @ 20:13:50
Postat av: Em

LISA:
haha, va du är söt Lisa, det blir faktiskt den! =)

2008-04-16 @ 20:16:42
URL: http://emilyfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0