Tattoo!

Den senaste tiden har jag gått och blivit sjukt sugen på att tatuera mig igen.
Marina och Stefan var ju i Thailand nyligen och där tatuerade de varandras namn på sidan av magen. Så Marina går alltså runt med Stafens namn på thailändska på sidan av magen. Jättefint! Vet inte riktigt om jag hade vågat det med min pojkvän än iaf, tänk så ångrar man sig någon dag. I sådana fall vill jag nog hellre ha mina eventella barns namn någonstans.
Hur som helst, jag har ju en tatuering sen innan. Gjorde den när jag var ganska ung, vilket jag fortfarande anser att jag är, hehe. Kan inte säga att jag ångrar den, men idag hade nog kanske tänkt igenom vad jag ville ha lite mer innan jag gjorde den. Min mamma tycker att den är jättefin, men den hade kunnat vara finare. Så alla 15-16 åringar som har tänkt att tatuera er, vänta!! Åtminstone tills ni fyller 18 år och har lite mer vett i huvudet och kött på benen.
Så här ser min tattoo ut:


Min pojkvän har två ganska stora tatueringar på ryggen, de är rätt fina. Han har pratat ett tag om att åka ända till Miami och till Miami Ink, (för alla er som följer det på TV) för att tatuera sig hos den väldigt duktiga och häftiga Kat Von D. Vi får väl se om han tar sig i kragen någon gång. Så här ser hon ut, för er som inte vet:


Har kollat runt på alla möjliga tatueringar för att få insperation. Har bland annat kollat på Angelina Jolies, Victoria Beckham och även ganska många tatueringar som Ami (också från Miami Ink på Tv) har gjort. Föll dock pladask för en kanske inte så speciell men väldigt häftig tatuering om man hittar rätt text som betyder mycket för en. Just den här tatueringen sitter på Megan Fox, som för övrigt blev utsedd til världens sexigaste kvinna för ett tag sen. Hon har texten, "there once was a little girl who never knew love until a boy broke her HEART". Vet inte riktigt vad det kan betyda för henne, men det är säkerligen något väldigt speciellt.
Så här ser den ut:
 Coolt ställe att sätta sin tatuering på, måste jag säga. Vi får se hur det blir för mig och tatueringarna. Väntar kanske tills den dagen jag är klar med alla studier i Växjö. För då jäklar, ska det firas. Kommer förmodligen ha en hel del att skriva om ovanpå mina revben då också, hehe.

Nu ska jag gå en sväng, en riktig hemlig sväng som ingen mer än jag har tillgång till, haha! Så tråkigt att man inte får berätta om sitt jobb.

Två grymt bra låtar:
David Guetta - Don't be afraid -  www.miloop.se/film_view.aspx?movie=5289
Chris Brown - Fallen angel - www.miloop.se/film_view.aspx?mm=5&movie=11215

Ciao

Kommentarer
Postat av: ako

Nä,,,Fy vad hemskt..Kat Von D..Otroligt blääää ingen stil..White -----!!!

2008-04-27 @ 18:40:55
Postat av: em

ako: haha, white trash eller?

2008-04-27 @ 18:49:26
URL: http://emilyfordummies.blogg.se
Postat av: ako

Yes..Men din tatoo är jätte fin..

2008-04-27 @ 19:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0