We ride together, we die together!

Min dag har varit ganska ointressant. Vaknade, åt frukost, försökte tvinga Igor att inte gå till jobbet (lyckades dock inte), och åkte hem till Laröd, hehe!
Kom hem och åt lite spaghetti med köttfärssås och bytte om till jobbkläderna. Sen var det nästan dags att börja dra sig till jobbet. Men alldeles precis innan jag skulle gå, när jag höll på att packa ihop mina saker fick jag ett samtal av min kära fästman.
Vi hade ju nästan precis sagt hej då på hans parkering. Så ringer han bara för att säga: "Jag älskar dig baby!". Är han inte världens sötaste!?
Sen pratade vi lite om vad vi skulle hitta på imorgon, eftersom vi båda är lediga hela dagen och även HELA helgen. Imorgon ska Igor följa med mig och träna på Aktiverum. Ska bli kul! Sen ska vi åka runt i Helsingborg och kolla på begagnade bilar till mig. Säljer min bil till en kollega på måndag, så nu måste jag verkligen börja leta bil på allvar. Det blir väl lite "window-shopping" för Igor också. Han ska ju inom en snar framtid sälja sin Mazda 6 för att köpa en lite mindre bil. Blir kanske en och annan provtur i en lyxigare bil bara för skojs skull, hehe.

Det blir en sen träning ikväll efter jobbet. Skulle egentligen ha paus från träningen idag, men jag blev så motiverad att träna idag också efter ett samtal med Igge. Han är så snäll och "pushar" mig.
Efter träningen blir det nog en sådan här som jag köpte idag:
 Ett säkert val. Naturdiets produkter är alltid goda!
 Åt denna innan  ett tips till alla som hade tänkt att smaka den: DON'T! Smakade pecka!

Nu ska jag kolla rundor på blocket.se och leta lite bilar. Någon som har förslag på bil?

Ciao bellas y bellos

Älskar dig husbie!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Mmm, helt rätt...vi har heeeeela dagen och heeeeela helgen tillsammans! D var länge sen, jag vet! Men d ska bli kul. Kanske provar nån lyxbil imorgon oxo...d vet man aldrig, fast då får man klä upp sig. hehe Men ser fram emot denna helgen me daj som fan!!! Vi cs snart! Love ya!!! Pussar!

2008-04-17 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0