Äntligen!

Igår jobbade jag min sista natt för denna månaden. Känns så skönt att veta att man bara har ett pass kvar sen är det helg och det innebär ledighet. Det innebär även att Igor fyller 24, det ska vi absolut fira! Jag vill så gärna berätta vad jag har fixat till honom men ni får veta det lite senare i veckan.

Mamma har varit jätte snäll de här dagarna när jag har jobbat som en galning på nätterna. Hon låter mig sova i hennes sjukt stora och bekväma säng. Och inte nog med det, varje morgon när jag har vaknat har hon kommit med frukost på sängen. Snacka om lyx. Världens snällaste mamma, ännu snällare om du tjatade lite mindre ibland, haha.
 
En av "frullarna" på sängen. Kaffe och nybakt "mammagjord" croissant med sylt.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

ehm...JAG VILL OSSÅ HA FRULLE PÅ SÄNGEN! Så snäll mamma du har.

2008-08-27 @ 18:14:22
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: fia

så gottit :) din mamma får gärna komma hit å bjuda på de åsså haha.

hoppas allt e bra med dig gumman.

när ska vi ses??

kramis

2008-08-28 @ 11:30:15
URL: http://fialovegobbi.blogg.se/
Postat av: Husbie

Nooow...vilken lyx me frukost på sängen! =)

D var ju snällt av din mamma. =)

puss

2008-08-29 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0