En sådan där dag!

Idag är det verkligen en sådan där dag då inget går som man vill. När allt redan är som värst lyckas det ändå bli lite värre. Det är ju meningen att allt ska vara bra.
Är så glad för Igor som gör allt han kan för att jag ska bli på bättre humör när jag är förbannad. Förstår inte hur han står ut med mig ibland. Idag mitt i allt surande satte han sig bakom mig och gav mig världens bästa ryggmassage.
Imorgon fyller min älskling år. Vi får se vad vi hittar på. Men en sak är säkert och det är att han ska få sin present av mig. Har varit en del prat om presenten och det känns nästan som att jag har gjort det till en större sak än vad det är, men jag tycker iaf att det är en bra födelsedagspresent. Vi får se vad ni tycker imorgon, hehe.

Nu ska jag gå och grubbla lite på hur livet kan suga så fruktansvärt mycket ibland!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: ako

"Life sucks"ibland så är det bara..Jag tycker dock det är en kanon present..Säger Polis,polis,potatisgris

2008-08-29 @ 18:38:46
Postat av: nikkoo

men emzaan :( NU SLUTAR vi deppa :D we are never pooor dude hahahah =) bästa presenter ever, kan jag lova =)

2008-08-29 @ 19:19:22
Postat av: Husbie

Ja, vi har ju allihopa våra dagar ibland. Inget att hänga upp sig på. Man får bara se till att glömma d o gå vidare. För där är mycke mer positiva o bra grejjer i livet än de negativa. Lr hur?? (Lyssna på Mr. Realist) Haha LOL =)

Jag är övertygad att d är något bra som jag ska få imorgon, fast jag vet redan att jag HAR d bästa som finns...och d är DU!

Love you BOO! Pussar

2008-08-29 @ 20:34:00
Postat av: Em

ÅHH du är så fin och bäst hubbie!!

älska

2008-08-29 @ 20:46:52
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: Micki

säger bara en sak: the secret! Moohahaha ;P

2008-08-29 @ 22:03:34
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0