Galet!

Galet bra kväll i lördags måste jag säga! Vi var ett gäng tjejer i Igors lägenhet eftersom han ändå var på "grabbfest" i Allerum. Så vi tog över den otroligt pojkiga lägenheten för en kväll. Roligt är bara förnamnet. Det var dock synd att Nikolina inte kunde följa med oss ut eftersom hon skulle jobba tidigt på söndagen. Fick inte lov att fota henne under hela kvällen. Hon hade inte "fixat" sig så hon gjorde allt för att inte hamna på bild. Jag lyckades dock ändå knäppa några på henne. Och, jag har blivit varnad av henne att om jag lägger ut några bilder på henne så kommer hon lägga ut något konstigt videoklipp på mig från lördagen, som tydligen ska vara komiskt. Well, i don't really give a tiny rats ass! Du hamnar på bloggen och folk kommer se att du är vacker trots att du inte har fixat dig!
Lite bilder från Igors lägenhet och även från The Tivoli (Buba Bar):

Niko visar upp sin finaste sida av armbågen


GOT YOU! Se så fin hon är "ofixad"!




Denna tävlingen vann jag överlägset, haha!



Haha, bästa bilden på länge!



Som sagt, en helt otroligt galen kväll. Riktigt kul att partaja med brudarna. Mer sådant i famtiden! Två tummar upp!

Resultatet av en lyckad kväll, en st bruten nagel.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikolina

hahahaha ja dör! skabb bilder på mig!! fyfan.. HAHA omg :P men ja, fin nagel iaf =) Haaha

2008-08-18 @ 14:02:16
Postat av: Dajana

HAHAHAHAH alltså, hur kommer det sig att jag lyckas ALLTID, alltid att göra bort miig?? vaaaa

2008-08-18 @ 18:13:39
Postat av: Micki

bara så du vet så uppskattar jag dig jättemkt som min vän :) puss!

2008-08-18 @ 18:43:44
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Husbie

Ja, d såg ju ut att vara fullt ös där. Själv e jag inte lika flitig med kameran som du, men du fick se en del bilder o ett minst sagt roligt filmklipp från "grabbarnas" party. hehe =)

Där ligger ni efter måste jag säga...hehe

Nä då...Just kidding! ;o)

Puss!

2008-08-19 @ 13:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0