Jalla jalla!

Ja ja, jag vet. Ni alla väntar på ett nytt blogginlägg. Men jag har verkligen inte tid. Jag jobbar som en gnu. På dagarna sover jag och på nätterna jobbar jag. Thats' why! Och idag har jag egentligen ingan lust alls att blogga. Wanna know why!? Någon punk-ass snorvalp har stulit mina registreringsskyltar. Blir så sur på sådant. Först inbrott i min förra bil och nu detta i min nya! Och just denna månaden har jag verkligen inte tid eller pengar till detta.

Har en del att blogga om eftersom det trots allt har hänt och kommer hända en del. Men det får som sagt bli vid ett annat tillfälle. Är det OK!? Niko!? Haha,

Så imorgon blir det att åka till polisen för att få provisoriska skyltar medans jag väntar på nya från vägverket. SUCK!

Det enda som får mitt humör att hålla sig uppe nu är V.Ä.N.N.E.R boxerna och tanken på Igors reaktioner när han får syn på födelsdagspresenten han ska få av mig på lördag.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: ako

Det blir nog bra..Natti!!!

2008-08-26 @ 22:37:00
Postat av: nikko

hahaha awe.. okej i feel you! KAN DU JOBBA PÅ ica kanske?! ja har tråkigt på jubb ju

2008-08-27 @ 12:28:12
Postat av: dajana

HAHAHAHH skojar du??????????? vem fan vill ha dina skylar? haha jag orkar ej med dessa blattarna, de tar kål på mig. hahaha "hej jag ska baaraa ta min skruvmejsel och skruva loss emilys snygga fälgar för jag har inget liv"

2008-08-27 @ 13:50:44
URL: http://dajanaaa.blogg.se/
Postat av: Husbie

Mycke klagomål på uppdateringar ser jag...hehe =)

pozza

2008-08-29 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0