Puh!

Kom nyss hem från träningen. Helt slut! Glömde dock av någon anledning att ta med mina träningsskor, så det blev att springa i Nikos Reebokskor. Inte så lyckat kanske. Annars brukar jag ju alltid springa i mina riktigt sköna Asics som jag köpte för några år sen men fortfarande håller väldigt bra.

Fina va? Känns som man springer på moln med de här.

Och när vi ändå talar om skor kan jag ju passa på att visa er några par som jag köpte i Kroatien:


Riktigt bekväma skor faktiskt, tro det eller ej. Nästa gång jag kommer till Kroatien blir det betydligt mer sko-shopping eftersom det är så sanslöst billigt där.
Önskar jag var där igen. Allt var så mycket bättre där. Inga problem och inga sömnlösa nätter.

För någon dag sedan träffade jag Julia. Min absolut bästa vän genom tiderna. Hon jobbade på Maxi, jag kände knappt igen henne. Har inte träffat henne på ett tag, men jag kan helt ärligt säga att det endast fanns hälften kvar utav henne. Hon har blivit så smal. Och det klär henne verkligen. Jag frågade hur hon har lyckats med det. Och vilka metoder hon har tagit till. Hon svarade att hon inte gjort något speciellt utan endast jobbat, kanske lite för mycket. Tänk om man bara kunde göra så, försvinna ett tag och komma tillbaka som en smalis, haha.
Gud, vad jag saknar henne. Varje gång jag får syn på henne skiner jag upp som en solstråle det har jag även fått höra av andra.
Har aldrig haft sådan "connection" med någon annan tjej, och ni som känner mig vet att jag inte funkar så bra ihop med tjejer. Men de få tjejkompisar jag har just nu funkar jag verkligen bra ihop med. Till och med jag är förvånad. Men hur som helst, det finns fortfarande ingen som Julia. Jag har aldrig träffat en tjej som är så otroligt lik mig själv.







I miss you peacock // Happyfacey

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Japp, man såg faktiskt på dig hur mycke du saknade henne.

Du får se till att ta upp kontakten me henne baby. D kan väll inte vara så svårt. Jag tror hon oxo har saknat dig. =)

Think about it, ok?

Puss

2008-08-29 @ 20:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0