Slowmotion

Jag lovar att jag hade kunnat vara stuntkvinna för en film som endast går i slowmotion just nu. Jag är så trött. Jag tror till och med att just i detta ögonblicket sover jag samtidigt som jag skriver, med öppna ögon.

Jag har egentligen inget alls roligt att skriva om här idag, måste nog få mina blogg-skrivar-timmars-sömn först. Kan dock berätta att jag har fixat världens bästa födelsedagspresent till min älskling. Och jag vill bara berätta för honom nu, men det får jag ju inte.Typiskt! Ska inte ens ge honom en ledtråd. I alla fall inte en som är sann, haha. Nej, jag känner att om detta inlägget får fortsätta kommer ni få läsa en rad olika och troligen torra skämt.

Så, god morgon till er som precis klivit upp och god natt till sådana människor som mig själv!

Jag saknar min baby just nu, en björnkram hade verkligen suttit på sin plats.



Ciao

Kommentarer
Postat av: Micki

JAG VET JAG VET JAG VET! Hihihi :P nu ska jag sova! Puss hjärtat!

2008-08-12 @ 06:45:05
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Husbie

Naaaoow, jag vet att du e trött hjärtat. Om ca 1 timme får du köra hem o sova.



Jo säg, liiiiiten ledtråd bara! Kom igen nu. =)

Nä, jag skojjar bara. Vill inte förstöra överaskningen. hehe



Jag hoppas inte d ska föreställa mig på bilden!? För d var inte ALLS likt mig i så fall. hehehe LOL



Sov gott.

Pussar

2008-08-12 @ 06:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0