Telefonstrumpa!

Något ganska ironiskt och roligt så här in på småtimmarna är att jag har skaffat mig en telefonstrumpa. Eller rättare sagt, jag har fått den av min mamma. Strumpan är ju till för att mobilen ska skyddas och displayen inte ska bli repad. Jag har av någon anledning lyckats tappa min mobil i golvet ett tiotal gånger sen jag fick strumpan. Jag har även lyckats avsluta samtalet med folk som försöker ringa mig när jag ska ta upp mobilen ur strumpan. Jag är ledsen mamma, men jag tror jag behöver en snällare strumpa.


Natten har faktiskt gått ganska snabbt, jag menar klockan är snart 05.00 och då är det dags för min kära man att gå upp för att börja jobba på sitt jobb.
Jag har även gjort min fruktsallad som jag pratade om tidigare. Den var riktigt god! Och Micaela fick inte smaka. Men oroa dig inte det kommer fler dagar då jag känner för att vara givmild. Jag är ganska trött nu faktiskt. Såpass trött att jag sitter och funderar på om det verkligen finns ett ord som heter givmild eller om jag nyss kom på det själv. Jag behöver hjälp, haha! Har precis haft ett riktigt bra samtal, tiden bara rusade iväg. Tur att det i alla fall finns en stackars själ till i världen som är vaken och håller mig sällskap. Du är bäst!
Här är min goda fruktsallad:


Och jag avrundar detta inlägget med ett "nattens faktum".

Nattens faktum: Att microvågsvärma lövbiff är inte en så värst bra idé. Kanske för de människor som tycker att det mormor nyss stickade smakar gott.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

haha från "kåta sluts i kroatien" till det här...;) tack för samtalet inatt!

2008-08-16 @ 13:44:59
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: pegah

Vet ej jag kollade inte hela heller... jag klarar heller inte att se sånt för mycket, MAN BLIR SÅ FUCKING FÖRBANNAD!!!!

2008-08-16 @ 14:52:53
URL: http://givelovegetlove.blogg.se/
Postat av: Nikolina

hahaha awe, du verkar ha haft tråkigt eftersom du skriver om en liten strumpa :D Men det e bara kul, som sagt författare =) HAHAH <3

2008-08-16 @ 15:16:14
Postat av: Husbie

Lika trött som du var vid den tiden (05.10) så var jag inte långt ifrån. D finns inget värre än att gå upp så tidigt. =( SUCK!

Pussar

2008-08-19 @ 13:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0