Time goes by so slowly...

Jag vet, dålig uppdatering. Men jag har varit ledig några dagar och då känner jag inte riktigt för att sitta vid datan och blogga. Istället har jag varit riktigt flitig och hjälpt till i huset. I tisdags målade jag vår öppna spis så att den nu ser helt ny ut. Innan jag började måla var den helt svart av all aska och rök. Efter det tvättade jag vårt otroligt stora vardagsrumsfönster, insidan och utsidan. Ser knappt ut som att det sitter ett fönster där nu. Sedan spacklade jag även en vägg som våra hundar lyckats ta sönder.
Ganska svårt att förklara men jag har faktiskt ganska smarta hundar, som inte gillar stängda dörrar. Så när de vill in i ett rum där dörren är stängd, hoppar de upp med båda framtassarna på väggen. Den ena tassen använder de till at trycka ner handtagen och den andra på väggen för att hålla emot så dörren öppnar sig. Duktiga vovvar. Väggen såg dock helt misshandlad ut efter många år av dörr-öppning. Men nu är det som sagt fixat av spackel-kvinnan aka "handywoman", Emily.
Idag ska jag spela kort med en kompis, vi får väl se hur det går. Jag har som sagt riktigt otur i spel. Men vem vet, det kanske går bättre idag. Hur som helst är det trevligt med sällskap när tiden går jättelångsamt.

Här är min lilla fagget-dog:


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

hahaha fagget-dog! Väldigt söt i alla fall.

2008-08-22 @ 18:14:45
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Husbie

SLIBBO! hehe Som han slibba ner golvet o framförallt TV:n där uppe. Men men, sånnt som händer. Han e ju inte direkt van att se på TV. hehe

Ringer daj snart...

PUSS

2008-08-23 @ 06:09:15
Postat av: nikko

haha awe så söööt...:)

2008-08-23 @ 13:54:10
URL: http://nikolinaaa.blogg.se/
Postat av: ako

Är det ingen som kommenterar längre?!!!När får vi se bilderna på spisen och kalaset?!!...

2008-08-24 @ 14:56:37
Postat av: NIkko

EMILY!!! nu e ja besviken HAHA

2008-08-25 @ 23:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0