Jordbävning!!!

Herre min Gud! Jag har då aldrig varit med om något liknande, tror många kan säga samma sak idag. Jag sover konstigt nog inte på nätterna längre (på grund av allt nattjobb), men när jag precis hade gått och lagt mig ( ca 06.00 ) tar det inte lång tid fören jag känner att min säng börjar vibrera.
 Dum som jag är så tidigt på morgonen så tror jag att det är någon som har gömt sig nedanför sängen och skakar den för att skrämma mig. Men nej då, då börjar sängen skaka ännu mer, och jag dyker ner och håller fast mig i den så hårt jag kan! Efter det trillar en lampa och fjärrkontollen ner från sängbordet. Riktigt läbbigt måste jag säga.
Ringde direkt Nikolina för att se om hon var ok och om hon hade känt det. Knäppisen hade känt det men trott att hon inbillade sig i sömnen, haha!
Ringde även polisen bara för att få det bekräftat att inte bara jag har känt det. Polisen jag pratade med var också livrädd, hon satt i Hässleholm och trodde att huset skulle falla!
Nu är det på nyheterna överallt!

Det är Sverige vi pratar om!!!! Vad händer???

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Mmm, d undrar jag oxo! Va händer liksom?? D e ändå som du säger Sverige liksom! hehe

Puss

2008-12-16 @ 10:21:58
Postat av: dajana

HAHAHA jag sov som en häst hörde ingenting!!!

haha min kompis brossa vaknade och typ skrek vem fan är det som puttar på min säng! hahahaha

2008-12-16 @ 13:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0