Pistolhot!

Känns som att jag bloggar idag för att vissa människor får snedtänding annars haha! Det var ett tag sedan nu, så jag får väl gottgöra det idag genom att slänga upp några inlägg! Det kommer inte alls bli krystat!
Det har ju blivit en del sjuka fester på senaste, och i för någon dag sedan var det dags för ytterligare en. Det blev förfest hos Nikolina med "tha gang-members" från Vatos Locos, haha!


 Efter festen blev det utgång för alla utom Bella och hennes hund "Sambuca". Riktigt rolig kväll, trots att någon (nämner inga namn) sprayade cider i mina ögon, haha! The Tivoli är väl kanske inte "my cup of tea" om man säger så, men konstigt nog har jag haft hilskottas roliga kvällar där på senaste. Cardan-bojkott till max!

Här är lite fler bilder från kvällen ingen glömmer men kanske också, kvällen ingen minns:





Och vi avslutar med en liten tribute till Bella, som inte håller det hon lovar, mohaha!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

hahahahah you can run but you cant hide, du e bäst!

2008-12-28 @ 12:07:01
Postat av: bella :)

HAHAHAHAH asså din blogg borde läggas ner haha! de nikkan kommenterade va fan bäst haha!

2008-12-28 @ 12:41:01
Postat av: DAJANA

hahahahah DET E BRA EMMSAN jag är stolt över alla inlägg ;D

2008-12-28 @ 23:04:18
URL: http://dajanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0