Pssst...

Om allt går enligt planerna, så inhalndlar Igor och jag ett Playstation 3 på måndag. Yippie! Dajana och jag har redan bestämt att vi ska stänga in oss en hel helg och spela, precis som alla finniga tonårskillar gör. Ni vet "LAN". Fast vi kommer varken spela WOW, CS eller nåt av de andra "prata-i-mick-med-tönt-kompis"-spelen. LOL!
Och för att leva oss in i deras värld till fullo, kommer vi inte heller äta något under denna helgen, vår föda består endast utav Red Bull.
Oroa dig inte mamma, det är bara ett skämt, så ring mig inte och säg att jag måste äta! Niko har högkostnadsrabatt på Mcdonalds, så det är lugna puckar, haha!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

hahahahahha du e efterbliven din gast!!

2008-12-28 @ 12:05:39
Postat av: DAJANA

HAHAHAHAHHAh LETS DO IT!!

2008-12-28 @ 23:02:51
URL: http://dajanaaa.blogg.se/
Postat av: Husbie

Äntligen är d oxo fixat "efter många om o men"...hehe Nu ska vi bara invänta Buzz! Yeeeey!

2009-01-01 @ 15:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0