Älskar att blicka tillbaka...

Kolla in denna sjukt häftiga videon som en kille i min pluton har gjort. En liten inblick i lumpen-tiden. Jag syns lite då och då, haha.
I början av videon åker vi vår halvtimmes-resa med båt till ön Kungsholmen som ligger utanför Karlskrona. Detta gjorde vi två gånger varje vecka, om vi ville komma hem till Helsingborg på permission dvs. Kom dock inte hem på flera veckor ibland, hehe.
I slutet av videon gör min käre vän Amir Tadjerbashi ett tappert försök att väcka mig när jag låg och sov. Visst, han tog mig till ett annat logement men jag låg kvar på madrassen medans han själv snubblar, haha!
Äsch, kolla själva och skapa er egen uppfattning. En del trams i videon också, men man var inte mer än tonåring, hehe.

 

And some pics:
           

Nu ska jag till jobbet!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: ako

Fina lumpen bilder..

2008-05-24 @ 14:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0