Blah!

Gud vad jag är nervös nu, men också jättepeppad. Fick ett brev i lådan idag. Jag kan nästan se ljuset i tunneln nu, och jag pratar inte om döden, haha. Jag hoppas hoppas hoppas att allt går som jag vill nu.

Idag har jag fått mycket gjort. Började morgonen med ett gym-pass på Aktiverum. Efter det åkte jag hem och tog mig lite frukost och satte igång med städningen igen. Mitt rum glänser nu!
Mamma köpte en till grill till oss idag, så vi inte behöver trängas på lördag. Den var fin, men varför  kan man aldrig få saker färdigmonterade? En grill låter kanske inte så svårt att montera ihop, men tro mig det var svårare än jag trodde att det skulle vara, haha. Den ser ut ungefär så här:


Blev full av skratt när jag höll på att dammsuga mitt rum innan. Bilen som jag nyss köpte har ju inte direkt nägra fina fälgar den har bara navkapslar som det heter. Väldigt ohett. However, det går inte att INTE börja skratta när jag upptäckte att min dammsugare har finare fälgar än min bil, haha:

  Ska nog köpa kromade fälgar till dammsugaren istället. Eller kanske "spinners", hehe. Blir åtminstone billigare!

Nixpix, nu blir det löksoppa!

Hajsvej!

Kommentarer
Postat av: ako

Löksoppa oj vad gott..

2008-05-08 @ 18:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0