Förlåt mig Gud ty jag har syndat.

Jag var bara tvungen... flalallalaaalaaaaa
 
Den var på rea!!! Så jag var bara tvungen. Can you blame me!? De här tre hade nog iaf tyckt att jag skulle ha en sådan:


Skorna som jag i ett tidigare sa att jag skulle köpa fanns inte i min storlek längre! OH NO! Vad gör jag då? Jo, jag tröstar mig med andra skor, och kläder, haha. De här var också på rea, mega-rea. Kan nog bli användbara:


Och mamma, jag handlade smart också som du brukar säga, så du kan inte skälla på mig:
 De här till sommaren i Kroatien, köpte dem både i rosa och turkos. Rea där också!

Hjälp mig någon, från mitt beroende, haha!

Bye fellas!


Kommentarer
Postat av: ako

Ja du får nog anmäla dig till "SA" snart..

2008-05-16 @ 23:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0