"Felix qui potuit rerum cognoscere" - "Lycklig den som inser saker"

Sjukt tråkig dag, egentligen allt jag har att säga.
Gårdagen var dock mer händelserik än vad jag trodde den skulle vara , med både poliser och hot mot diverse människor!

Men nu sitter man här inne i värmen och har absolut NADA att vara glad för, mer än att jag är nära Polishögskolan nu. Varje gång jag blir på dåligt humör eller något tråkigt händer så räcker det med att jag tänker på det så försvinner mina problem.

Har bokat tid till min klippning nu också. Klipper mig på torsdag, det ska bli så kul att se hur det blir! Ska försöka få med mig någon som moraliskt stöd.

Nu ska jag gå och kasta äpplen på kollegan, haha! Passa dig!

Imorgon skriver jag om vad jag och töserna hittade på i onsdags. Yippie!





.... Contraria contrariis curantur  - Jag undrar det ja.

Kommentarer
Postat av: ako

Hola! Du har väl mycket att vara glad för,jobb,frisk och kry..Ledig nästa helg!!

2008-05-31 @ 16:03:59
Postat av: nikolina :)

haha awww så gulligt :$ tack så mycket gumman <3

2008-05-31 @ 19:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0