Gedigen helg!

Då var det måndag igen! Det gör mig faktiskt inte ett enda dugg eftersom jag är ledig nästa helg också! Yippie!
Vad hände i helgen nu då?

Fredag; Igge och jag åkte och hälsade på Linda som just nu bor hemma hos sin pojkväns mamma. Linda och hennes pojkvän har köpt ett radhus som de får tillträde till i juni. Så kul för dom! Det var verkligen jättekul att träffa Lindas lilla chihuahua Jupiter igen. Vet inte om han fortfarande kom ihåg mig dock. Det slutade iaf att han somnade i mitt knä. Plutten, hehe!  Fotade lite med mobilen. Lite bilder på Linda, Juppi och Igor. Han med keps är Igor, så ni inte tar fel liksom, hehe. Lägg även märke till hur tuff Igge ser ut med rottisen!

     
    

Senare på kvällen bar det av till Wallmans Salonger. Måste verkligen säga att det var en fantastisk show. Synd bara att Igor inte var med oss. Men det kommer väl fler tåg. Mamma, pappa och jag kom hem vid ca 23.30 tiden och då var jag tvungen att gå och lägga mig direkt eftersom jag skulle upp 04.30 för att gå till jobbet morgonen efter. Tror ni jag sov något eller? Nix, John Blund kom inte på besök.
Väl på jobbet hade jag svårt att koncentrera mig. Det var en mycket omtumlande dag i sig. Hoppas det inte blir fler sådana dagar. Tiden gick så långsamt och tankarna bara flög runt i huvudet. Ni som känner mig väl vet varför. Huvudsaken är iaf att allt är bra nu. Och tur är det, vet inte vad jag skulle tagit mig till annars.
Så här fin blev min banan den dagen, hehe:


Senare på kvällen var det dags att börja fixa sig inför kvällen. Stefan, Marina, Igge och jag satt först hemma hos dom och åt och drack gott. Igor och jag åt mat från Big Buddha. Tycker verkligen att vi borde få stamkort där eftersom vi äter mat därifrån minst en gång i veckan.
Sedan promenerade vi till bowling-hallen där vi natt-bowlade en timme. Jag kom INTE sist haha, och tur är det eftersom jag är en sådan ofantligt dålig förlorare! Igor tycker iaf att jag är duktig. Han är så snäll!
Vi fotade ganska mycket hela kvällen, men jag lägger in bilderna på onsdag eller något sånt. 
Efter bowlingen gick vi hem till Stefan och Marina igen och drack lite goda drinkar. Vid tolv-tiden tog vi taxi ner till stan och tog stämpel på Le Cardinal. Efter det gick vi till Utposten, min personliga åsikt om det stället kan summeras i "BLÄ". Så vi gick till Steak-house istället eftersom två av mina kollegor stod i dörren. Igor försökte där tvinga Marina och mig att prova på Fernet, världens mest avskydda shot. Behövde bara lukta på den för att veta att den aldrig kommer slinka ner i min kropp. Så Igor och Stefan fick nöjet att svepa dom istället varpå Stefan blev illamående, haha. Men det ordnade upp sig efter ett tag igen. Hade det inte varit för att allt var så billigt på Steak-house och för att mina kollegor stod där så hade jag nog aldrig satt min fot där igen. Utposten och Steak-house, "big NO NO".
Sedan blev det dags att dra till Le Cardinal där vi "kickade" hela natten lång. En av mina bättre kvällar måste jag säga. Sjukt kul! Med det har vi iofs alltid med Stefan och Marina. Kebab på Amadeus innan hemgång satt verkligen fint också.
Jag bjuder på två väldigt oheta bilder från miloo.se och lecardinal.se:




Dagen efter mådde både Igor och jag förvånansvärt bra. Fem minuter efter vi vaknade ringer Marina och Stefan och frågar om vill hitta på något eftersom det var så fantastiskt fint väder. Vi var inte sena med att tacka ja.
Efter en snabb uppfräschning hemma i Laröd begav vi oss till Sofiero-kiosken. Det blev Glass till frukost för mig och Igor.
Sen tog vi bilarna ner till Norra Hamnen och gick en runda på stan. Vi var även tvugna att gå igenom tivolit eftersom Marina och jag så gärna ville titta på vår älskade "penta-ride" nämligen Tagara! Haha, gud så många minnen som poppade upp!
Vi beslöt oss sedan för att sätta oss på ett fik i Norra hamnen och ta en Latte, cola för Igges del hehe. Klockan började bli mycket så efter lite shopping på Maxi blev alla hungriga. Gissa var vi hämtde mat? Big Buddha såklart! Yummie!
Kvällen avslutades med en bra film hos Stiffe och Marina. Sen var alla så trötta att vi knappt kunde prata. Bingen kallade! Tror jag somnade så fort jag la huvudet på kudden.
En mycket bra helg!
Här kommer lite bilder från söndagen:

               

Nä, nu blir det mellanmål för min del. 

Ciao Tutti!



 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag skymtar en type r i bakgrunden hihi :D

2008-05-06 @ 09:38:40
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Husbie

Ja, så kan man summera den helgen...du fick med d mesta.

Snygg banan föresten! =) haha

Gillade bilderna på mig o rottisen. hehe Tycker oxo den passa mig ganska bra. =)

Hörs snart my love! Pussar

2008-05-06 @ 09:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0