Helt tomt.

Har inget att skriva om idag eftersom det har hänt ZERO roliga saker idag, eller något som är värt att berätta. Så detta inlägget blir ett Nato-inlägg. Vad sägs om sjukt söta bilder på busen när han var liten valp?
Vem kan motstå honom?

 Jag, Nato och Liam (kollegas son)
 Tacco (kollegas hund) och Nato. Helan och halvan

 Nato och jag. Japp, jättetrött och jätte osminkad. Men nu var det faktiskt ett inlägg om Nato.

Nä, nu dukar jag upp med ett glas vatten och några panodil. Bon apetite!

Ciao

Kommentarer
Postat av: ako

Oj vad söt han var och så lite..Vad man glömmer fort..Nu har jag skrivit lite till Lisa om vårt liv och leverne vore roligt att ta en helg i Stockholm till hösten och träffa dom du och jag..

2008-05-16 @ 19:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0