Med viljan kan man allt!

Och anledningen till varför jag inte kunde medverka i filmen Kenny Begins och även varför jag har tränat som en galning den senaste tiden är:

Jag har varit i Kristianstad hela dagen på fystester som man måste göra och klara för att kunna komma in på Polishögskolan, och gissa vad????
JAG KLARADE DET FANIMEJ!!!!!!!!!!!!!!

Nu är det upp till Rikspolisstyrelsen om de vill ha mig eller inte!!!!

Jag är helt slut! orkar inte skriva mer idag. Är så sjukt jäv'a glad!

In your face till alla som inte trodde att jag skulle klara det!!

WOOOHOOOOO!!!


Kommentarer
Postat av: ako

GRATTIS...

2008-05-29 @ 18:03:03
Postat av: Husbie

Grattis baby!!! Du förtjänade verkligen att klara d me tanke på hur mycke du har tränat inför detta!!

E jätteglad för dig skull!!!

Nu kan vi boka tid för klippning bägge! Woohoo!!! hehehe Vi cs snart!

Pussar!

2008-05-29 @ 21:13:42
Postat av: nikolina

GRATTIS GUMMAN! Jag visste du skulle klara det, du är bäst!! Nu blir jag ännu mer peppad!! Är glad för din skull :) <3

2008-05-30 @ 15:07:45
URL: http://nikolinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0