När man trodde att dagen inte kunde bli sämre....

Så blir den såklart det!
Gud, är så trött på ett visst företag. Nämner INGA namn, slavdrivare! Jag tror att jag kan räkna ihop till en enda gång som man har fått ett "tack" därifrån eller ett "bra jobbat" av ALLA de gånger som man har ställt upp.
En sak som dock är bra med all min ilska mot detta företag är att jag får så mycket mer motivation att kämpa hårdare med min träning.
Nej usch, nu är jag på sjukt dåligt humör av en del olika anledningar. Och det, är ju definitivt inte likt "solstrålen Emily" som alltid är så glad och positiv. Jag är inte mer än människa. Jag har också dåliga dagar. Jag får också lov att vara sur, tro det eller ej. Ska inte vara trevlig mot någon idag, om inte dom är trevliga mot mig först.

Ska nog se några avsnitt av V.Ä.N.N.E.R nu, det är nog det enda botmedlet mot ett dåligt humör, i alla lägen.
Har förresten tänkt på en sak många gånger. Hade denna diskussionen med en kollega igår.
Vem är det bästa karaktären i Vänner?
Och nu till den svåraste frågan:
Om du var tvungen att "kicka" någon från showen, vem skulle det vara?



Den första frågan tycker iaf jag är väldigt lätt. Chandler är helt klart bäst.Vet att Igor inte tycker det dock.
Men den andra frågan, var verkligen tvungen att tänka igenom det en lång stund, haha. Har man inget annat att tänka på så. Jag måste tyvärr säga att om jag var tvungen att ta bort en av våra vänner så hade jag valt: Phoebe Buffay. Hon ger mig inte så mycket tyvärr.

Nixpix, nu ska jag gå och vara sur.

Ha det bättre
Ciao

Kommentarer
Postat av: Husbie

oj, du får föklara vad d e som har hänt sen när ja ringer daj. ok?

Jag sa inte att Chandler är dålig. Jag gillar Ross mer bara. =)

Skulle man behöva kicka nån av de hade nog blivit Monica för min del.

Love ya!!! PUSS

2008-05-14 @ 19:55:51
Postat av: ako

Vadå!!! Du får ju en bra lön...

2008-05-14 @ 22:12:23
Postat av: Micki

u go girl!

2008-05-14 @ 23:16:45
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Em

Micki: u feel me?

2008-05-15 @ 19:44:43
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0