Nu är jag där igen!

Jag sa ju att jag skulle hålla mig borta från shoppingen. Men, nu har jag kommit på en ursäkt. Visst, jag har väldigt mycket kläder, så mycket att det är svårt för mig att välja vad jag ska ha på mig för att det finns för mycket att välja mellan. Skor har jag ju också en del av. Men! Jag har faktiskt inte mer än kanske två par som jag kan ha när jag är ute och festar eller till finare tillfällen. Så jag behöver faktiskt ett par "finskor". Letade lite på asos.com. Hittade de här:
  Fina va? Mamma? Hehe

Nej, nu börjar minsann bli hungrig. Man ska aldrig shoppa på fastande mage, eller vad det nu heter, hehe.
Ska faktiskt äta koreanskt idag. Kul att testa något nytt.


Det ser iaf riktigt gott ut, och jag har fått höra att det ska vara riktigt fräscht. Inte som vanlig kina-mat som ibland kan smaka lite sunkigt.

Ska ringa och höra med en tjej nu om hon kan fixa biljetter till Igor och mig till Lenny Kravitz konserten i juni. Kan kanske få dem jättebilligt. I annat fall så bor vi ju nästan grannar med Sofiero så det är bara att sätta sig i trädgården och njuta av musiken.

Mamma ringde precis och sa att jag hade fått min bikini från La redoute idag. Yippie! Ner och ta ett dopp på Larödbaden? Eller inte!
Nu blir det mad!


Smell you later!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Jag har hört att han har ställt in hela turnén o att det inte blir någon konsert. Kan vara rykten, är inte 100% säker på d. Men d hade varit kul. Helt klart.

Pussar på daj hjärtat!

2008-05-15 @ 18:57:20
Postat av: Em

Husbie: Det var ju jag som sa det till dig baby, but he's on again! =)

2008-05-15 @ 19:42:41
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

grymma skor! ;D

2008-05-15 @ 22:30:56
URL: http://wysteriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0