Puh!

Jag är helt slut nu, tog verkligen ut mig på träningen idag. Det ger resultat må jag säga. Nato kan ju försöka springa ikapp mig nu, hehe.
Tänkta äta lite frukost nu och gissa vad det blir sen? S.t.ä.d.n.i.n.g AB, haha!
Tänkte sätta ut vårt stora vita parasoll så ser det ytterligare lite mer festligt ut i vår trädgård. Vid 14.00 tiden ska jag träffa Iggs och gå och handla lite mat till festen, mamma har iofs handlat det mesta redan så det är bara lite smått och gott kvar.

Gud vad jag älskar det här vädret, man blir så pigg och allt ser så fint ut. Hela vårt hus och trädgård blir som ett helt annat ställe. Så fint när allt blommar! Speciellt en av mina favvo-blommor, Magnolian:

 Fotade med mobilen när jag promenixade i Laröd.

Nä, nu blir det som sagt mer städning. Förhoppningsvis blir det sista gången på ett bra tag jag bloggar om det. Bra va, haha! På söndag kommer det upp betydligt roligare bilder vill jag lova.
Men bara för att ni så gärna vill se mer av mitt rum och min städning så kommer här en bild på mitt skåp som annars brukar se ut som skit. Borde tagit en "före-bild" så ni förstod vad jag menade. Jag har mer eller mindre använt mitt skåp som ett förvaringsutrymme där allt från mina gym-grejor till alkohol har legat och skräpat. Nu är det fint:

 Lägg märke till mig vackra medalj som jag fick när jag muckade för att ha tjänat rikets försvar, hehe!





Byebye people


Kommentarer
Postat av: ako

Blir grillning för oss i St:Hult imorgon trevligt det med..Ändrade planer får bli lagmarks och bio en annan kväll..

2008-05-09 @ 17:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0