Snart i en brevlåda nära mig...

Shoppade loss lite idag. Mina inköp:
  Denna bikinin från laredoute.se. Köpte den dock i en annan färg och en lite annorlunda överdel. Orange blev det! Blir nog fint på min mörka, nästan svarta hy på sommaren, hehe!

   Denna klänningen från asos.com. Älskar de här färgerna. Har alltid älskat kombinationen orange och rosa. Beyonce har på sig en klänning i ungefär samma färger i videon "crazy in love". Dock en helt annan typ av klänning. Så fin!!


Även de här byxorna landar snart i min brevlåda:
 Bir nog jättefint med ett par fina pumps!

Nu ska jag äta lite mat som Igors mamma (svärmor Sanna) har lagat. Mumma!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: ako

Tur att du har en sådan snäll svärmor..

2008-05-06 @ 20:16:12
Postat av: Husbie

Mmmhhmmm...längtar tills jag får se daj i den nya bikinin. It´s gonna be soooooo HOT! =) Mumms!

Pussar!!!

2008-05-07 @ 15:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0