Solsken!

Jepp, det är verkligen varmt idag och har varit det hela dagen också. Det är så bra att det fortfarande är ljust ute när jag slutar ikväll.
Det blir nog kanske en liten fika ikväll, sen ska jag förmodligen träffa Marina. Ska se om vi hittar på något bus, haha! Sjukt mesigt egentligen, men om det blir som planerat så skriver jag om vad vi hittade på imorgon.

Är det bara jag som blir glad när jag hör denna klassikern? Erkänn att ett litet leende tittar fram på läpparna:



Hanson - Mmmbop

Nej, nu måste jag gå tillbaka och vara hemlig.

Hajhaj

Kommentarer
Postat av: ako

Tusen tack för all körning igår både Henrik och Jörgen uppskattade det och även din moder..

2008-05-24 @ 14:40:42
Postat av: niko

ahah ååh ja viill! hoppas d går det andra datumet!!:D

2008-05-26 @ 17:15:20
URL: http://nikolinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0