Update!

Ja, då var det ett tag sen man skrev här igen. Men jag börjar där jag lämnade er sist.
Det sjukt mesiga Marina, Stefan och jag gjorde var egentligen inte så mesigt, synd bara att det är så fruktansvärt mycket BÖNDER på sådana ställen, nämligen: RACE!
Haha, jepp vi åkte ner till hamnen i Helsingborg för att kolla på alla häftiga bilar (och några skrotiga) när de tar över en hel gata för att testa sina bilars styrkor. Vi åkte såklart i Stefan sjukt grymma Type R. Ska lätt ha en sådan en dag, haha.
 Det tog dock inte lång tid innan pappa-blå dök upp. Då var det dags att åka där ifrån i vanlig ordning. 
 Type R - Stefans är dock röd.

Efter detta ringde en ganska berusad mor och ville ha skjuts hem från sin företagsfest. Och jag måste bara säga, HERREGUD, om det är något som är värre att kolla på än en "fjortisfylla" så är det nog ett gäng medelålderskvinnor som knappt kan stå på benen eller prata, haha. Riktigt skrämmande faktiskt! Där rök min bild om att vuxna skall vara äldre och visare. Det slutade iaf med att jag skjutsade en av mammas kollegor till Stattena och en annan kollega till Viken. Kollegan som jag körde till Viken var så berusad att han nästan tvingade på mig 1000,-. Och när det inte gick testade han med 2000;-. Jag förhandlade mig iaf till sist ner till ett flak cider. Men Gud, resan till Viken kändes som den längsta resan på länge. Ibland var jag till och med tvungen att hålla för öronen och låta min ben styra ratten.
Känner ni igen denna förresten?:
"-Mamma, hur mycket har du druckit egentligen?"
"- Vadå? jag har bara tagit något glas (svammel svammel)"
-"Jovisst!"

Dagen efter fick jag ett sms från mamma där det stod:
"Jag mår inte så bra idag."
Hmm, kan det ha varit för att du endast tog ETT glas?

Nej, jag har bara en sak kvar att säga til alla vuxna som ska på företagsfest i framtiden. DRINK RESPONSIBLY! Och drick för sjuttsingen inte bål!
 
Jörgens gåva till mig, haha!
Och här har vi Mamma och Jörgen, trevligt va mamma, du får vara med i bloggen, haha!
   

Kommentarer
Postat av: ako

Tror du hade ganska roligt ändå..Kerstin var värst och åkte hem utan skor,men Jörgen är en pärla..

2008-05-26 @ 20:11:02
Postat av: Micki

asså va faaan det e ju min bil type R också jävla fittafan!!!! Haha.

2008-05-26 @ 23:36:54
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Em

Ako: Jo, ni höll i alla fall i underhållningen, haha



Micki: Svär lagom, hehe.

2008-05-27 @ 18:01:59
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0