Busy day!

Igår vaknade jag 08.00, pigg som en mört, förmodligen på grund av det vackra dagsljuset. Efter någon timme ringde Julie och trodde att hon hade vaknat sjukt mycket tidigare än mig. Tji fick hon! Anypoo, vi fixade som sagt till oss och sen drog vi till Väla för lite snabbshopping och lite mat. Lite synd om Julia dock som får halta sig fram. Galningen har ju kört och trillat på en cross. Efter det åkte vi ner till stan för att handla lite påskmys! Sen tog vi en snabb fika på Waynes innan jag körde Julia vidare till jobbet.
Efter det blev det ytterligare en snabb fika (väldigt snabb, ultra snabb) med Nikolina, Charlie och My som var hemma på påsklovet. Jag hann till och med sitta på "ballan" ett bra tag innan jag bestämde mig för att dra med mig Micaela till gymmet på ett yoga pass. Riktigt skönt att vara tillbaka på yogan igen. Efter det körde vi stenhård fettförbränning! Gött kött!

Man vet att det är vår när:
* Sofierokiosken har öppnat
* När fötterna börjar synas mer och mer i skorna (om man bortser från Julias bandage,haha).
* När man provar sommarklänningar i affärerna
* När man sitter ute och äter
* När brossan kommer hem och tigger om mat?





Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0