Choice-castle mässoafton!

Jag tror att vädergudarna har något emot mig. För varje gång jag ska jobba så är det superfint väder ute. Kan också bero på att jag just kommit hem från semestern och dom tycker att jag har fått tillräckligt, haha. Eller så är jag bara väldigt yr!
Idag är det i alla fall Valborgsmässoafton, ytterligare en överskattad dag då folk ser en anledning till att festa. Jag säger inget för ikväll blir det nog till och med lite vin för min del. När jag slutar jobba kl 21.00 ikväll blir det raka vägen mot Hampan. Julie kommer finnas där och även Linda. Tror till och med att jag kommer stöta på Gurre och company. Nice!
Det är sjukt varmt på jobbet idag. Har börjat använda sommaruniformen, men det är fortfarande alldeles för varmt.

Tidigare idag skulle jag åka en sväng till Väla för att snabbt springa in efter lite nödvändigt smink. Dock slutade med att jag stannade där och pratade med en säljare i 20 min. Han var VD för Sundance Spas, de som säljer utespa. Ni vet den här jättelika jacuzzin som brukar stå vid Roberts. Anyway, denna gången hade de börjat sälja en ny produkt. En inomhus brasa på biobränsle. I samma ögonblick som jag såg den blev jag kär. Den hade varit så otroligt fin i min lägenhet. Så jag slog till helt enkelt. En dyr inredningspryl, men ack så fint det kommer bli. Den största kostade 7000;- på rean, så jag valde den mindre varianten istället. Hittade inga bra bilder på den och glömde givetvis att fota. Men här är två bilder så att ni får en uppfattning om hur snygg den är:


Och på tal om inget alls, så är det nog dags för ett frisörbesök snart. Mitt hår är grymt långt och ännu mer slitet. Kommer inte ihåg sist mitt hår var så här långt. Är fortfarande sugen på att klippa mig som Rihanna. Men känner jag mig själv rätt så klipper jag bara topparna och fixar till en snygg sommar-frilla med lite slingor. Vi får se. Måste ju åka all the way to Löddeköpinge nu för att bli klippt. Min frisör har tyvärr börjat jobba där istället. Men vill man vara fin så.

Är det dags eller?
Ciao!

Kommentarer
Postat av: jocke johansson

bra skrivet alltid lika kul att läsa din blogg ;) du är så duktig



ok , den var ganska snygg , men tycker ändå det är mkt pengar ;) finns så mkt annat fint man kan köpa för dom pengarna i inredningsväg.



hopppas det var trevligt på hampan igår, själv blev det lungt , tillbaks till jobb idag

2009-05-01 @ 10:02:44
Postat av: nyfiken

Hej!kan du inte berätta om din träning och vad du äter?hade varit kul om du kunde dela med dig av det i din blogg..

2009-05-01 @ 15:56:02
Postat av: E.M.I.L.Y

Jag berättar samma dag som du berättar vem du är :)

2009-05-01 @ 16:02:52
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0