Dygn som gått

* I dagarna har det blivit en del powerwalking med brudarna. Det blev till och med en invigning av Sofierokiosken, eller ja, jag drack jordgubbs-Mer så det räknas inte. Man måste ju äta glass för att inviga den.
* Ett citat som aldrig någonsin får glömmas är när Pegah pratade om små insekter som hon har räddat i sina dagar. Bland annat en "GråsUggla", haha! Jag som alltid har trott att det heter gråsuggor. Måste även poängtera att Pegah är den enda av oss som har en 4 årig högskoleutbildning. Hon sa även att hon och Denis skulle gifta sig på altanen. Trodde dock att man gifte sig vid ett altare, haha!
* Min bikini från nelly.com blev annullerad. Det gillar vi inte. Snäpp upp er nelly.com!
* Det har blivit en del jobb, men snart blir det en lång paus.
* Idag togs träningen verkligen på allvar. Niko, Micki och jag gick först på ett hårt pass indoorwalking och efter det var vi knappt trötta så vi tog ett body pump-pass också. Haha, undra hur många kalorier som brändes sammanlagt.
* Min hand börjar bli lite bättre, det går dock inte göra mycket åt såret. Det kommer förmodligen bli ett jättefult ärr. Men det får man väl leva med. Ganska sexigt med ärr ändå, haha. Man blir faktiskt förvånad av hur mycket man klarar av med bara en hand. Klarade till och med av att duscha, haha! Fast mamma fick hjälpa mig i början med att klä på mig och sätta upp håret och sådant, hehe.
* Mötte Gurre på väg till jobbet ikväll. Han åkte inlines dit, haha! Vilken syn! Kul för honom imorgon kl 06.00 när han måste rulla hem igen!





Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

hahahah ditt ärr ser ut som ett N ;D yääääy ahahah awe

2009-04-15 @ 08:32:18
Postat av: pegah

Gråsuggla hahah :P

2009-04-15 @ 11:48:47
URL: http://givelovegetlove.blogg.se/
Postat av: Sara

hahah peggylou e sa soot juu=)

2009-04-15 @ 15:40:57
Postat av: Micki

hahaha :P

2009-04-15 @ 21:20:32
URL: http://www.metroboggen.se/micki
Postat av: Em

snygg bild på gurre! :D

2009-04-16 @ 12:06:15
URL: http://emmele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0