En oförglömlig resa! - Del 5

Nu är man alltså hemma i Helsingborg igen. Det är både skönt och tråkigt. Man hade nästan börjat vänja sig vid att bo i Jordanien. Men det kommer fler resor, det är jag 100% säker på. Mamma och jag har redan börjat planera vår nästa resa. Det blir Brasilien för hela slanten. En vecka i djungeln och amazonerna och en vecka sol och bad. Det kan nog också bli riktigt bra!

Under resans lopp har jag kommit fram till många saker men framför allt en slutsats har slagit mig lite mer. Man kan inte vara riktigt säker på att det finns ett liv efter döden, men jag är absolut säker på att det finns ett liv före döden. Det är bara upp till var och en att bestämma vad de vill göra med det. Slösa bort det, eller göra något av det? Jag har bestämt mig för att se mer av världen.

Här vill jag även passa på att tacka den bästa reskamraten i hela världen, min mamma. Utan dig hade denna resan verkligen inte varit densamma. Vi är världsmästare på resor du och jag. Längtar till nästa gång. Love you!

Nu blir det vänner-time igen. Har saknat er mina busar. Hoppas ni är redo för Emily igen. För hon är minsann redo för er.
Jag har så mycket kärlek inom mig som bara vill ut. Ta för er!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nikko

gud va skönt ni verkar ha haft det!! riktigt fint allting helt sjukt :| ..



HAHAHAH sjöjungfrun bilden var riktigt lyckad!! :) hahahah att du inte äcklades av att sätta det i ansiktet haha :P

2009-04-27 @ 18:59:19
Postat av: Charlotte

Avis är bara förnamnet :D Packa ner mig nästa gång vettja! ;-)

2009-04-27 @ 19:40:28
URL: http://chaarliiie.blogg.se/
Postat av: Micki

Jeees jag är så avundsjuk!!! :)

Vilken toppenresa!!! Det är du värd hihi. Puss puss muffin

2009-04-27 @ 20:11:29
URL: http://www.metrobloggen.se/micki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0