Hata Göteborg!

I måndags när jag skulle köra till gymmet för att träffa Nikolina så hamnade jag "mitt i smeten". Helsingborg mötte nämligen Göteborg på Olymipa och hat-ramsorna var redan igång. Hamnade bakom ett gäng ridande poliser vilket gjorde att jag fick köra i ca 10 km/h. Därför hade jag också tid att knäppa några bilder till min kära blogg. Ångrar dock nu att jag tog upp mobilen för att ta bild på HIF:arna när de gapade och skrek. Givetvis fanns det en polis som "höll koll" på det här gänget, och givetvis var det just den polisen jag inte ville skulle få se mig fotografera hela händelsen. Haha, tror du jag skämdes Micki!? Fick till och med honom på bild. Detta två sekunder innan han vinkade glatt och jag skämdes som en hund.



Nåja, det blev i alla fall ett riktigt bra träningspass med Niko efter det. Vi äger steppen!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag pallar inte!! Jag såg honom idag också ;P TOMAT!

2009-04-08 @ 20:49:16
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0