Hej då Helsingborg!

Nu har jag inte tid med bloggen mer ikväll. Har lovat att blogga från Jordanien om jag får tid. Men tills dess hör ni inte ett knyst från mig. Tråkigt va, haha!? Är bara borta i ca 2 veckor, men jag känner att jag kommer sakna er här hemma. Ni vet vilka ni är som ska ta åt er. Har haft så grymt kul och mysigt med er under den senaste tiden. Utan er hade jag nog inte haft den livsglädjen jag har idag. Det blir röj och nya äventyr sen igen när jag kommer hem, så ladda era batterier, hehe! Älskar er!

Nu väntar drottningen och värmen på mig. Sa jag förresten att jag ska försöka ta hennes plats? Och visste ni att hon var svenskfödd? Det finns alltså en chans att jag kan slänga ut henne från kungahuset, om hon inte är snäll dvs.
Vi hörs Hå-Be-Ge!
Peace!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikkkoooo

awwwe, vi lär saknar dig som fan!! snart ligger du i solen å har dig! fan va nice!! älskar dajjee siis ;D <3

2009-04-17 @ 13:17:53
Postat av: pegah

Ha så kul gumman och njut lite för mig med! Puss /Gråsugglan



P.s Men asså varför skulle det vara bättre med gråSugga, sugga är ju en gravid gris om jag inte har helt fel? Då borde det väl inte vara mycket konstigare att säga gråUggla, en uggla liknar nog gråssuggan mer än vad en sugga gör, eller? Ialf om man tänker till storleken då. Hahah intressant ämne!

2009-04-17 @ 13:23:44
URL: http://givelovegetlove.blogg.se/
Postat av: pegah

don´t mind mina stav fel blev lite excited när jag skrev de där hahah

2009-04-17 @ 13:30:03
URL: http://givelovegetlove.blogg.se/
Postat av: nikko pikko

i miss you :( <3

2009-04-21 @ 22:15:52
Postat av: Nikko pikko

i miss you :( <3

2009-04-21 @ 22:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0