Hurry hurry!

Får bli ett inlägg om gårdagens smakupplevelser lite senare idag. Nu måste jag snabbt ta av mitt gamla ansikte och sätta på ett nytt, sen träffa Miss Julie för en sväng på Väla. Efter det blir det träning med Nikkan. Det kan verkligen behövas idag kan jag säga. Efter kvällen igår kommer jag nog aldrig bli smal igen. Jag är fortfarande mätt!

Här är två nya tränings/Jordanien-toppar som jag köpte för någon dag sen. Sjukt sköna! Nu ska jag bara hitta ett par shorts som man kan glida rundor i vid beachen. Och nej, mamma jag ska inte skriva något om min vikt eller mina armar. Spräng inga blodkärl, haha!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lundberg

Du åt ju inget ;-) Kollberg, ha, ha....

2009-04-09 @ 10:18:21
Postat av: Gym

Vart tränar du?

2009-04-09 @ 21:20:34
Postat av: diet

kan du inte berätta om din träning och vad du äter?hade varit kul om du kunde dela med dig av det i din blogg!

2009-04-10 @ 10:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0