Mätt AB!

Ja, helt ärligt så kan jag nog säga att jag fortfarande är mätt efter att ha ätit middag på finfina Gastro i onsdags. I vanliga fall är jag ganska kräsen med maten. Ni som känner mig väl vet detta. Förlåt att jag erkänner något sådant hemskt i bloggen mamma, men igår åt jag faktiskt både den ena och det andra. Och jag måste säga att vissa mumsbitar som hade premiär i min mun var så otroligt goda. Jag menar, vem trodde att fröken Kollberg någonsin skulle äta anklever, stilton-ost eller dricka Dry Martini!? Haha, en väldigt trevlig kväll! Tack, tack och tack igen!

Här har ni de 9 rätterna plus alla de olika vinerna. Kommer dock inte ihåg vad allt innehöll och hette, och då och då glömde jag till och med att jag skulle ha det på bild. Så visa bilder är lite mer "uppätna" än andra":







Fick även en chans att använda min tunika/klänning från Vila. Dock så har min vanliga kamera inte blivit helt återställd efter den gången då jag förmodligen tappade den i en drink, haha. Så bilderna är lite suddiga eller så är de tagna med min mobil! But I think you get the picture, om inte så har ni 150 olika versioner här, haha!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

hahahah fyfan vad äckligt allt såg ut :| ... å inget såg mättande ut hahahah ... bläää em ! ;D

2009-04-10 @ 14:11:29
Postat av: Ako

Tycker allt ser fantastiskt gott ut..Är väldigt avundsjuk..Stilton är absolut min favorit ost..

2009-04-10 @ 15:12:57
Postat av: T

du är het, thats It!

2009-04-12 @ 01:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0