Mcdreamy!

Imorse var jag och besökte Farbror Doktor. Har ju fått UVI och det gör rent ut sagt pissont! Trodde att jag skulle få träffa min vanlige husläkare Doktor Smedjebacka (en gammal gubbe), men nej då! Det är så sablans typiskt. När jag har gått till honom så har det bara handlat om sådant vanligt som en förkylning eller liknande. Men just idag, bara för att man måste sitta och prata om toalettbesök och annat trevligt så får jag världens snyggaste doktor. En ung Mcdreamy!!!
Hade jag varit vit, hade jag nog sett ut som en tomat efter vårt samtal. Det var dock i grevens tid att jag kom dit, sa han. Hade jag väntat lite längre hade det kunnat vandra upp till mina njurar. Och det vill vi ju inte.
Så nu har jag i alla fall fått mina tabletter som jag ska äta i 5 dagar. Efter det hoppas vi på lite mer behagliga toalettbesök, haha!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0