Nails!

Imorse var mamma och jag uppe tidigt för att köra till Familia i Hyllinge. Vi gjorde våra naglar hos "chip-chopparna" som vanligt. De kan inte mycket svenska vill jag lova, och det gör inte mig något, fast man undrar ändå lite vad de säger när de pratar med varandra och sen börjar gapskratta. Kan tänka mig att det är något i stil med, "dumma svennar som vi blåser på jättemycket pengar för lite gele på deras naglar". Haha, eller kanske inte!
När våra naglar var färdiga och "blingade" gjorde vi några ärenden och sen tog vi en fika på Espresso House. Hittade kaffe-gums, undrar om de ger samma effekt som vanligt kaffe. Måste testa det någon dag. Gott gott.
Efter Familia åkte vi till stan för att köpa båt-och-tåg-biljetter så man slipper stressa imorgon. När jag kom hem var jag jättetrött, är ju inte van vid att gå upp tidigt. Jag har ju blivit ett nattdjur tyvärr. Eller ska jag säga nattuggla, eller varför inte gråsuggla, haha!
På eftermiddagen njöt jag av varje suhi-bit som landade i min mun. Hur kan det vara så förbaskat gott. Det är ju bara lite ris och lite fisk liksom. Nä, man skulle få sig lite  "skills" i det där med att göra sushi och sedan öppnat en sushibar i Japan! Vilken idé!




Annars har jag bara packat hela dagen och jag börjar äntligen bli klar. Vet inte hur många gamla par jeans jag har klippt sönder för att göra till shorts idag. Måste ju ha lite "safari-kläder" som jag inte behöver vara rädd om. Mamma är också i full fart med att packa ner och prova kläder. Hon testade till och med vårt cyklop, haha! Min morsa är go i hela huvudet!
Måste även berätta att jag hittade mina Nine West skor, de låg inslängda långt inne i min garderob. Som jag har letat efter mina babys! Sist jag hade på mig dom festade Niko, Dojan och jag som galningar på Cardinal förra sommaren, haha!




Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Trevlig resa gumman=) ha sa skoj o ta vara pa tiden..puss o kram

2009-04-16 @ 22:07:46
Postat av: E.M.I.L.Y

Tack så mycket Sarisen!! =) posss

2009-04-16 @ 22:09:25
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: Micki

aaah, dom skorna är grymt snygga!!!! Saknar dig redan. Tolle. Puss!!

2009-04-17 @ 07:48:45
URL: http://www.metrobloggen.se/micki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0