Ögongodis!

Jag vill vara här igen!!!


Har absolut inget roligt att skriva om just nu, så egentligen borde jag bara ski*a i det helt enkelt. Men nu när jag ändå håller på så slänger jag in lite ögongodis.
Vi börjar med målvakten Victor Valdes. Gah! Måste vara den snyggaste målvakten alive! Och tro det eller ej så ska jag faktiskt se fotboll på Telegrafen idag. Japp, kors i taket! Är dock inte så värst intresserad är mest ute efter sällskapet!


Nästa ögongodis är mitt fina hus på Östra vallgatan 12. Jag älskar det! Har kört förbi det några gånger på sistone, och dem bygger för fullt. Man kan nästan se in i mitt sovrum i det högra tornet nu. Åh, vad jag längtar! Fest hos mig varje helg dudes, haha!


Och sist men inte minst (efter att ha letat i evigheter efter ett namn på tösabiten) har vi Jennifer Gordon. Förmodligen ingen känd model eftersom det knappt finns några bilder alls på henne på nätet. Hon är i alla fall med i J holidays musikvideo "Bed" (som jag älskar). Hon är även med i hans nästa video "suffocate". Det ryktas till och med om att Jennifer Gordon är hans flickvän. Lyckos liksom! Anywho, hon är så grymt snygg. Jag har verkligen inga problem med att säga att jag tycker att tjejer är snygga (om det är det, haha). Det värsta jag vet är tjejer som är snorkiga och avundsjuka. Ibland träffar man ju på idioter som blir sura för att man ser bättre ut än denna. Flummar jag nu? Eller förstår någon mig? Hur som helst, det är väl mycket roligare att få höra en fin komplimang än att bli nerstirrad med "dödarblicken"? Här är hon i alla fall. Och även låten "bed". Lyssna och njut!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

Den där Victor påminner om nån ;P Hihi!



Yes I understand youu! Fan asså seriöst, tjejer är ju hetare än killar! Jag tycker det i alla fall. NEJ jag är inte lebb:D PUSS!

2009-04-29 @ 20:32:43
URL: http://www.metrobloggen.se/micki
Postat av: nikkko

HAN är ju inte så dålig han heller ;D AJJ såå het!

2009-04-29 @ 23:28:30
URL: http://nikolinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0