Packat och klart!

Är nyss hemkommen från ett svettigt pass på spinningcykeln! Har nog aldrig sett Niko svettas så mycket och Micki blev ju en liten kräfta, haha. Jag älskar att känna svetten rinna för då vet man att det är fettet på kroppen som rinner av en. När jag kommer hem från Jordanien ska jag nog mäta mitt kroppsfett på Aktiverum. Målet är ju att ligga så lågt som möjligt, 7% kroppsfett hade inte varit fel, men just nu ligger jag på ca 10%.
Ikväll blir det packning för hela slanten. Får inte glömma gymkläderna. Ska dra med mamma till gymmet på hotellen varje morgon innan frukost. Kan inte fatta att jag faktiskt ska lägga ner min bikini också!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

Aaaah, palla det!! 10% är ingenting! Jag vågar inte mäta mig hahaha. Usch. Hemska tanke! Tack för passet idag, nu kör vi hårdare imorrn! Kommer sakna dig när du åker dock. Puss!

2009-04-15 @ 21:21:52
URL: http://www.metrobloggen.se/micki
Postat av: nikko

hahahah svettlökarna ;D

fan jag vill också följa med, packa ner mig i din väska?:$ hahahah <3

2009-04-16 @ 08:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0