Party like a rockstar!

Ja, vad ska man egentligen säga om lördagen? För min del så blir det i alla fall mindre fest och mer semester ett tag framöver nu. Lördagen i helhet var en helt sjukt rolig kväll, tills sista kvarten då jag köttade upp min hand. Hur jag lyckas är en helt annat femma.
Vi förfestade hos Lindas nya kärlek Fredde på söder. Så kul att se henne igen. På festen fanns även Gurre, Babak, Abby, Tessan, Ille och lite annat smått och gott folk. Även Lindas vovve Jupiter festade med oss. Det var väl ca 1 år sedan jag såg honom sist. Tjockis har blivit, haha!
I Freddes lägenhet stod det ett biljardbord som kom till använding. Gurre och jag spelade en runda. Gissa om jag vann!? Haha, jag är så sjukt grym ibland. Nawe, Guray blev slagen av en tjej, poor you. Eller inte!


Något som också är ganska kul är att Babak från Kista, som festade med oss har varit i tidningarna för en speciell händelse för några år sedan. Kommer ni ihåg händelsen med politikern Anna Sjödin!? Hon blev i alla fall dömd till 120 dagsböter à 300 kronor för förolämpning, egenmäktigt förfarande, våld mot tjänsteman och våldsamt motstånd. Och ordningsvakten i tjänst som jobbade extra ( jobbar egentligen som läkare vid Danderyds sjukhus) var ingen mindre än Babak himself, haha! Way to go! Här kan ni läsa mer om händelsen: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article349276.ab .


Anypoo, efter förfesten blev det Cardinal och sedan Tempel för att sedan komma tillbaka till Cardinal för att sist men inte minst återigen hamna på Tempel innan vi tog oss en Kebab. Dagen efter kände jag mig otroligt blåslagen, haha. Men det är trots allt då som man vet att man har haft en bra kväll! Nedan kommer lite bilder och filmklipp. Varnar dock känsliga läsare för en lite blodig Emily. Och detta efter att jag har vattnat min hand med Ramlösa.





Juppi dansar Turk-dansen. Lindas nördskratt äger, haha!






Här har vi ett filmklipp till där jag får en fettsugning för halva priset haha!






Och sist min inte minst, min lilla stukade och köttade hand:


Som sagt, men mycket trevlig och händelserik kväll. Men nu tar jag mammas råd och tar det lugnt ett tag. Tack för idag, slut för idag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

Du är så jävla snygg!!!!!!!!!!

2009-04-13 @ 16:31:28
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: eM

Nej, du är så jävla snygg!!!!!

2009-04-13 @ 16:36:09
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Hehehe du festar med stil tjejen!

Synd att man missat en sådan tillställning, hoppas handen läker!

2009-04-13 @ 23:54:47
Postat av: Anonym

det där ser ut som att ngn satt en stilettklack i handen på dig :s Sluta med sånt Emily! :)

2009-04-14 @ 06:54:53
URL: http://emmele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0