Skrytmåns!

Ja, detta kommer låta som värsta skrytet men man får faktiskt lov att vara lite nöjd ibland. Speciellt när man får en komplimang av ingen mindre än Henke Larsson!

Jag och mamma hade varit och tagit ut pengar till vår resa som börjar på fredag. Då ringer brossan och frågar om han kan får låna pengar (som vanligt, haha). Han jobbar på Koppi Kaffe & Rosteri i stan där gamla restaurang Niklas låg innan. Både mamma och jag var ganska stressade så vi stannade bara vid vägkanten och jag hoppade av bilen och sprang in och lämnade pengarna till Marco och sa bara "hej" och "hej då", sen sprang jag ut igen.
Efter några minuter ringer Marco till mamma och babblar om några som satt i baren, men mamma lyssnade inte riktigt och brydde sig inte så mycket heller om vad han försökte säga.
Senare på kvällen ringde han henne en gång till för att berätta om händelsen igen. Det visade sig att Henke Larsson hade suttit med sina vänner på fiket och sagt:

"Vad var det för en mörk skönhet?"

Haha, man kan inte rå för att man blev lite nöjd. Ja, ni får lov att hata mig för att jag är glad för min egen skull. Men en sådan komplimang av en sådan person får en faktiskt att bli ännu gladare, på en dag som redan var helt perfekt!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

Amen sluuuta det är inget skryt!!!!!! DU är het och nu har till och med Henke bekräftat det hihi!! :D:D Puuuss!Ses snart.

2009-04-15 @ 07:15:50
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: pegah

aww ja du är en sexbomb! :)

2009-04-15 @ 11:47:35
URL: http://givelovegetlove.blogg.se/
Postat av: Sara

haha fan va kuul..han e ju lite sotis han meed=)

2009-04-15 @ 15:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0