Slumber party!

Om en halvtimme har jag varit vaken i 24 timmar igen. Suck! Det är redan askalas fint väder. Snacka om ångest. Hatar att jag måste gå och lägga mig nu. Men det behövs verkligen känner jag. Känns som att jag sover 2 sekunder i stöten. Det kallar jag powernap!

Ser i alla fall fram emot helgen. Den blir nog ganska lugn med tanke på vissa saker. Ikväll ska jag till Peggys "casa" i Bjuv. Där kommer även Micki, Sarisen och Fia befinna sig! Girls night helt enkelt. Tar nog med mig en "flarra" vin. Denna kvällen kan nog sluta med kuddkrig, haha! Nu ska jag gå och knapra på mina sista penicillintabletter!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Och när är man bjuden då? Tkr det är lite dåligt :P

2009-04-12 @ 00:20:20
URL: http://www.tobias.nicklasson.fototsidan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0