Storstaden Bjuv!

I fredags tog jag det "lugnt" med brudarna i Pegahs hus i Bjuv. Hämtade upp Micki, Sara, Fia, Pegah och hennes kissemisse Sushi. Vi landande på Maxi för att shoppa lite tillbehör till våra blivande tacos. Sjukt roligt att vi klev ur bilen och insåg att alla hade på sig Converse-skor, haha! När vi kom till huset började vissa laga mat direkt, själv "poppade" jag en öl på terrassen och njöt av kvällssolen. Slutade ändå med att jag fick hacka löken till våra tacos eftersom jag är mer eller mindre immun och börjar inte lipa som alla andra, haha.

Här är ett litet klipp där Micki dansar mat-guds-dansen, hihi:



Efter maten blev det mer dricka och frysta bär, så gott! Vi spelade den klassiska dricka-leken "jag har aldrig". Och för er som inte vet vad den går ut på så är det en lek som kan liknas vid sanning och konsekvens. Gud vad mycket snusk och smarrigheter som dök upp. But what happens in Bjuv stays in Bjuv, haha! Det var en riktigt mysig kväll med damerna. Vi gör om det snart igen! Här är ett till klipp där jag inte vill vara med på film. Ni måste bara lyssna på tant Pegah i slutet när hon låter som att hon är vuxen och ber oss sänka volymen, haha!



Bjuder även på lite bilder för jag vet att ni ÄLSKAR det! Och just det, jag lovade Sara att hon inte skulle vara med på några bilden på min blogg. Men jag ljög, mohaha!








Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

dissa mitt sms gööör det :(

2009-04-12 @ 23:39:03
Postat av: Micki

aaaaaaaaaaah, vilken luffare jag är. Haha "mat guds dansen" ;P Ses snart! Puss!

2009-04-13 @ 13:05:53
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: pegah

HAHAH asså antingen har du dålig smak på bilder typ eller så vet jag inte vad! (haha de rimma) Skulle det vara den bästa bilden på mig och Denis? Vi ser fan skräckslagna ut båda två. Du är rolig du :P

2009-04-13 @ 13:09:50
URL: http://givelovegetlove.blogg.se/
Postat av: em

Alltså GråsUgglan! vad rimmar?? hahaha!! vi ses på altanen ;) poss

2009-04-14 @ 06:16:19
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0